טרוסט- אסטרטגיה, פרסום ושיווק לעולם החינוך והאקדמיה
מוסדות חינוך רבים בארץ שינו את פניהם על מנת להתאים את עצמם לצורכי המאה העשרים ואחת. העידן הנוכחי פועל על עקרונות המיתוג, המסחור והרייטינג, והמציאות מובילה את בתי הספר לתפקוד בשוק תחרותי על מנת לגייס מורים איכותיים, תלמידים רבים ככל האפשר, מקורות מימון נוספים ותמיכה תקציבית כששם המשחק הוא "שיווק נכון". שיווק חד עשוי לעתים להיות ההבדל הדק בין הצלחה לכישלון, על כן יש צורך להסתייע במורי הדרך הטובים ביותר וטרוסט הוא משרד הפרסום והאסטרטגיה המוביל בזירת החינוך והאקדמיה, כשמאחורי משרד הפרסום עומד ניסיון של שנים רבות בפיצוח אסטרטגיות, הובלת קמפיינים חדים ותוכניות שיווק למאות מוסדות חינוך וארגונים החל מהמגזר הכללי, דרך הדתי והחרדי וכלה במגזר הערבי. בין לקוחותיו של משרד הפרסום פרוסט יישנם בתי ספר יסודיים, בתי ספר תיכונים וחט"ב, מכללות, גנים ומעונות, ישיבות תיכוניות, ישיבות הסדר, אולפנות, אגפי חינוך ברשויות מקומיות ועוד.
טרוסט- מודל העבודה
כל קמפיין פרסומי של טרוסט בהתאם לתוכנית עבודה ברורה המורכבת ממספר שלבים, כשהשלב הבסיסי הוא מחקר ובניית אסטרטגיה לאחר הגדרת המטרות. תהליך מחקר מאפשר הכרה לעומק של הזירה בה פועלים הלקוחות, וכן פילוח נכון של קהלי היעד, הבנת המאפיינים שלהם ומיפוי אפשרויות המפגש הפרסומי עימם. בשלבי המחקר נערכים מיפויים של היתרונות והחסרונות היחסיים של הלקוח אל מול המתחרים. השלבים הבאים כוללים פיתוח אסטרטגיות פרסום חכמות, בניית תכנית שיווק ופרסום, הטמעה, אימון וליווי שיווקי המורכב מניהול קמפיין שוטף, כשבמהלך כל השלבים הביצועיים מנפים בטרוסט מנפים כלים שיווקיים בלתי יעילים, וממנפים ערוצי פרסום המניבים תוצאות. באופן זה יוצרים בטרוסט בכל קמפיין עקומת שיפור מתמדת.
חשיפה תקשורתית ויחסי ציבור
משרד הפרסום פרוסט טרוסט פועל במגוון רחב של ערוצים תקשורתיים על מנת להביא לחשיפת פעילותו של הארגון באופן מרבי. החשיפה תקשורתית מורכבת מגיבוש קו אסטרטגי מרכזי, פיתוח ובנייה של רעיונות ואייטמים תקשורתיים אטרקטיביים ויחסי ציבור מול גורמי המדיה השונים לרבות עיתונות מקומית, אזורית וארצית, טלוויזיה, רדיו ואינטרנט. הוראה איכותית ככל שתהיה, מובילה אמנם להורים ותלמידים מרוצים, אך בעידן התחרותי של המאה העשרים ואחת עולה הצורך בנקיטת פעולות אקטיביות להדגשת הייחודיות על פני יתר המתחרים. רשת האינטרנט עשויה לשמש ככר פורה לקידום ומינוף בית הספר אם באמצעות בנייה או שדרוג האתר הבית ספרי המקוון, ואם באמצעות הרשתות החברתיות, כדוגמת הפייסבוק והטוויטר, הסוחפות אליהן את כל העולם.
כלים לגיוס משאבים
גיוס המשאבים הינו תהליך שמסביבו מתבצעת תעשיה שלמה של איסוף מידע ותחקירים על תורמים פוטנציאלים, אבחון ולימוד המוסד באוריינטציה של גיוס המשאבים, הכנת תוכנית עבודה המורכבת מלוח זמנים ותקציב, הדרכה וייעוץ של הגורמים פנימיים האחראים על גיוס משאבים וכן ליווי, תמיכה וכתיבה למלכ"רים ועמותות. כמו כן, יישנו הצורך בתכנון כלי הסברה מקצועיים לרבות אימייל שיווקי, סרטון תדמית, מצגת, שילוט, עלונים וכדומה. משרד הפרסום פרוסט מעניק ייעוץ בקיום פגישות אישיות במשרדי הארגונים והחברות, אימון לקראת פרזנטציות, התוויית שיטות להמשך ניהול הקשר השוטף עם תורמים וכן תמיכה וליווי בכל התהליך באמצעות נבחרת מנצחת של מומחים עתירי ניסיון בהובלת פרויקטים של החברות המובילות במשק הישראלי.
נכתב ע"י: פורטל ספריית החינוך